Mijn 3 favoriete zelfgemaakte printables

Het is ondertussen weer al even geleden, maar in de afgelopen jaren deelde ik hier wel eens een gratis download: naaipatronen, planners, ... Ik ging nog eens door het archief en deel vandaag met jullie mijn favoriete printables van Miss Pixie's Blog!


  1. Slaaplogboek

    Dat ik soms een echte insomniac ben, konden jullie hier en hier lezen. Om te achterhalen aan wat dit kon liggen, hield ik een slaaplogboek bij. Omdat het me echt heeft geholpen, besloot ik het met jullie te delen.


  2. Weekplanners

    Een ontwerpje dat ik dit jaar ben overgeslaan blijkbaar: een weekplanner. In 2015 en 2016 deelde ik er eentje compleet in Miss Pixie-stijl.






  3. Gratis naaipatroon organizer

    Om mijn Bullet Journal te beschermen, naaide ik een cover waarin ik balpennen enzo ook kon opbergen. Ik maakte er een patroontje van om met jullie te delen.


Ziezo, dit zijn mijn favorieten. Ik hoop dat jullie ze even leuk vinden dan ik zelf!

Liefs,
Miss Pixie

#40dagenbloggen: 15/40

Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten