Bullet Journal België supplies swap

In de Bullet Journal België Facebookgroep was er een tijdje geleden geleden interesse in een swap. Jullie vragen, wij draaien. En zo ontstond de eerste Bullet Journal Supplies swap die we vandaag mochten openen!




In deze swap ging het allemaal rond supplies: washitape, stickers, pennen, ... In het inschrijvingsformulier konden de deelnemers hun favoriete kleuren en supplies doorgeven zodat we een gepersonaliseerd pakje konden samenstellen. Mijn swapje wou graag pastel fineliners en zag graag verschillende tinten blauw. Ze wou ook graag leuke bladwijzers. Ik keek op haar Etsy-pagina en besloot gelijkaardige te maken voor haar. 

Dit is het pakje dat ik verzond



Een A6-schriftje
Een heleboel post-its
Stoffen tabs
Paperclip bladwijzers en enkele ijzeren bladwijzers
Twee brushpens
Een blauwe marker
Een leuke balpen
Drie Stabilo fineliners
Twee rolletjes washitape

Natuurlijk mocht ik ook een leuk pakje ontvangen van een lief swapmaatje. Mijn lievelingskleur is blauw en dat zie je heel goed in mijn pakje :) Dit is was ik kreeg.




Twinmarkers in 3 tinten blauw
Letterstickers
Etiketjes
Drie rolletjes blauwe washitape
Een leuk kaartje

Wil jij ook graag eens swappen? Dat kan! Want we plannen nog een leuke eindejaarsswap in de Bullet Journal Facebookgroep. 

Liefs,
Miss Pixie

Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten